Szia!

Én úgylátom ez csak DVB-T vételre alkalmas, azaz a UPC-s kábelen jövő adást semmiképp nem fogja megérteni szerintem. Ellenben digitalizálni talán lehetne az egyik scart csatin(VCR feliratún) de ez inkább a szoftveren múlik, hardverileg szerintem simán lehet.

Alaksza Balázs

Wayteq HD90-est teszteltem volna, de nem jutottam vele sokra:

- UPC kábel TV-m van és amikor keresem a csatornákat vele semmit sem talál pedig azt írják akár szoba antennával is mennie kellene

*_Kérdéseim:_*
egyik kérdésem csak a digi adások vételére alkalmas?
másik kérdésem videomagnóról a VHS szalagokat képes ez az eszköz felvenni, valahogyan összehozható? harmadik kérdésem lehet rossz, hibás az eszköz és ezért nem találja a csatornákat? érdekesség 150MHz-ről indul 220 körül ugrik 420-r majd onnan megy 900MHz-ig és nem talál semmit pedig bele van dugva a UPC antenna kábel, van jel pedig kb 30 csatinak kéne jönnie.

Előre is köszi a felvilágosítást

Üdv:
Zsolti