Kedves Tagok, Laszlo!

A termektamogato altal nyujtott frissitesi forras nem lesz elerheto
szamodra, tehat a gyartotol kozvetlenul nem tudod frissiteni.

Ha fizetek, csak akkor tudok frissiteni?

Igen:

Nagyon(!) koszonom a megerositest!
Sajnos nekem is ez volt az emlekkepem valami korabbi levelvaltasbol!

Viszont, akkor szinezhetjuk ahogy akarjuk, meg mosolyoghatunk is melle, DE ez nem ingyenes!! Vagy meg mindig vannak olyanok akiket meg lehet vezetni azzal, hogy ingyen letoltheted, tehat ingyenes... Aztan pedig naponta perkald a zs-t, de azt nem azert fizeted am mert mi keresni akarunk!!

Kicsit mas (erosen off):

"Béláim az Úrban..."

Itt vagyon ez a jo kis kozosseg! Ami szerintem eleg nagy vagyon!
Korabban is voltak oldalak (sulineteare), mintha most is lennenek (bar mar nagyon regen olvasgattam azon a videken) ahol a kozosseg tagjai egymast segitik a szerver megoldasok ugyeben.
Ezen a listan is tobbszor volt mar komoly eszmecsere a Proxmox-rol.
Szoval... Tudom, nem keves aldozatba kerul, de van elet az ablakon tul is.
Ugy erzem, igazabol hianyzik egy eros mag (kernel), ami anno a sulinetware eseteben megvolt, akik igen is publikaljak egy erre szolgalo helyen azt amit es ahogyan csinalnak. (...es ez lehet BSD, lehet Ubuta, lehet Proxmox).

Amig mindenki kulon utakon kattog, es nem nem egy iranyba epitkezik, addig megvesznek minket kilora a multik.

Lasd: a mostani "nagy hir"-nek is szamomra az volt a mondanivaloja, hogy partunk es ormanyunk megsporolt ugyan 400 milcsit, de bizony az intezmenyeknek es a diakoknak vastagon(!!) fizetniuk kell.

Udvozlettel:

Homolya Erno
(rR)

Sajnos, nekem a sulix oldalarol nem derutl ki azonnal, hogy akkor most mi is
lesz azzal a telepitett SuliXerverrel amiert nem fizetek. Tudom, ezt nem
szokas kihangsulyozni, mert ha fizetes nelkul is mukodik, akkor ugye miert
vasarolna a honfitars...

Igen, ez mondjuk sajnalatos.

--
László Béres            Unix system engineer
http://www.google.com/profiles/beres.laszlo