> Köszi az infót!
> Ezt használja valaki iskolai szinten? Tapasztalatok?
> http://liveatedu.hu
-Én ott akadtam el a regisztrációval, hogy nincs saját domain-nevünk...
Ha meg regisztrálunk, akkor nem ismerem ennek buktatóit - nyilván
valamit át kell állítani a @EDU-s regisztráció után, de ehhez
megfelelő cégek kell keresni, ami idő. (mármint közben államvizsgára
készülök) Szóval amit mindenfelé reklámoznak, az a
webtárhely+e-mailfiók a szolgáltatónál+saját domain. De ha én csak
domainreget akarok, viszont csak utólag tudom megmondani, hogy mit is
kell írni az MX-rekordba - szóval nem tűnik sima ügynek. Főleg hogy
mióta nincs önálló gazdasági hivatal az iskolánkban, azóta a
vásárlások bonyolítása is rettenetes, az ember inkább nem vesz semmit.

Üdv!: Szilárd