Szia!

Esetleg egy egyszerű HTML form PHP feldolgozással? Rögtön tud javítani és logolni is egy adatbázisba(ha már úgyis tárolva vannak a felhasználók...) Akár el is e-mailezheti az eredményeket valahova, meglehetősen sok lehetőség van. Nem kell hozzá semmi különös, webszerver+php+sql egy akármilyen kliensgépen is futkoshat akár.

Alaksza Balázs

Most záráskor felmerült annak az igénye, hogy a szokásos előkészítőt ne helyben, hanem online szervezzük meg.
kb. a következőkre gondoltak a kollégák:
- egyedi belépési azonosít és/vagy e-mail cím
- online teszt
- online teszt automatikus javítása
- az elért eredmények automatikus loggolása.
Milyen ingyenes szoftverrel lehetne ezt megcsinálni?
Ami nekem eszembe jutott: QuizFaber, esetleg Moodle vagy Ilias. Az utóbbi kettőt már egyszer telepítettem, de a kutyának se kellett, így töröltem.
Nincs tapasztalatunk benne. Mit javasoltok?
Köszönettel:
Bálint István