Tisztelt Lista!

A szünetben beüzemeltem egy Win2k8 R2-es szervert, ezzel szerettem
volna leváltani a korábbi Win2k3-as gépet.

Elvileg mindent meg is csináltam, amit ilyenkor kell:
-tartományba léptetés, tartományvezérlővé előléptetés,
-AD telepítés,
-FSMO szolgáltatások átpakolás
-fájlok átvitele a régi szerverről az újra,
régi szerverre való hivatkozások átírása a felhasználók adataiban és login
scriptekben, stb.

A DNS/DHCP szerver egy linuxos gép, DHCP-ben átírtam a netbios-name-
servers címet az új szerver IP- címére.

Gondoltam ezek után, hogy kipróbálom, működik-e minden.
A tartományba nem lehet belépni, sajnos :(
dcdiag azt mondja, hogy az ...._msdcs.iskola nem oldható fel.
A netdom query fsmo minden értéke az új szerverre mutat.
Mit rontottam el vagy mit kell még csinálnom?
Neumayer Bela
tanar-rendszergazda