>A Kir-es W7 nem SP1-es, ugye? Csinálni kellene egy SP1-es Win7 DVD-t és azzal
>próbálni.

Fiúk, ti zseniálisak vagytok. Lassan nagyon sok embernek tartozom nagyon sok
sörrel itt a listán :) Véletlenül összefutunk valahol, a vendégeim vagytok :D
Az én régi telepítő lemezemen még nem volt SP1, de ma letöltöttem egy SP1-st a
KIR-ről és láss csodát, felment, gond nélkül. Már a frissítések is megvannak,
én meg tátom a számat, hogy milyen k...a gyors az SSD, még úgy is, hogy egy
SATA2-es portra van kötve, mert csak az van az alaplapon. Vajon milyen lehet
egy 6Gbp-s SATA3 vezérlővel? Iszonyú jó dolog, nekem is kell egy ilyen (majd
egyszer...)