Szia!

Köszönöm, DE nem ezt kell megoldanom, és ezt nem is akarom megoldani, mint említettem teljesen ÚJ domain, új AD minden új... DE van 1-2 gépen 1-1 helyi profil amit át kellene (beállításostól outlook levelestől mindenestől tokkal vonóval tenni (importálni/másolni/imádkozni...etc.) az ÚJ domain ÚJ felhasználójának a helyi profilja helyébe... ("felülírni" vagy hogy magyarázzam) Tehát nem a régi 2003-as AD-t szeretném 2008-re upgrade-elni! ha azt szerettem volna akkor azt csinálnám ;) és esetleg arról kérdeznék! :)

Hogy miért nem upgrade annak is megvan az oka... de most nem ez a kérdés.

VCS