Üdv Mindenkinek!

Adott egy virtuális gép, amely kb 2 éve működik. Debian 5 volt rajta.
A rajta lévő program frissítése miatt a disztribúciót upgradelni kellett,
tehát most Debian 6 van.

Alapvetően rendben is volt minden, de a phpmyadmin azt mondta, hogy a mysql
kapcsán bizonyos verzióeltérések vannak és ez kiszámíthatatlan működést
eredményezhet.

Ekkor kiválasztottam a frissebb verziókat telepítésre.

A következő üzenetet kaptam.

----
invoke-rc.d: initscript mysql, action "start" failed.
dpkg: hibás feldolgozás: mysql-server-5.1 (--configure):
 installed post-installation script alfolyamat 1 hibakóddal kilépett
configured to not write apport reports
                                      dpkg: függőségi gondok miatt nem
beállítható e csomag: mysql-server:
 mysql-server függőségek: mysql-server-5.1; ám:
  mysql-server-5.1 csomag még beállítatlan.
dpkg: hibás feldolgozás: mysql-server (--configure):
 függőségi hibák - e csomag beállítatlan maradt
configured to not write apport reports
                                      Hibák történtek a feldolgozáskor:
 mysql-server-5.1
 mysql-server

----

Hogyan lehet továbblépni?
Az egész virtuális gépről van éjszakai mentés, tehát oda is vissza tudok térni
szükség esetén, mert ma még csak én próbálgattam a változásokat.

Üdv: Fodor Zsolt