Nálam is volt ilyen igény az Office2003 (XP-n) és az Office2010 (W7-en miatt)
Következőképpen tudtam megoldani.
- 1.partíció - 40 GB: Feltelepítettem a W7-et - image
- feltelepítettem ugyanerre a pírtícióra az XP-t - image
- létrehoztam 2. partíciót ugyanevvel a mérettel
- 1.partícióra vissza w7 image
- 2.pratícióra vissza XP image
Furcsa módon az XP "beállította magának" a 2. partíciót, de esetleg megszerkesztheted egy bootcd-vel a boot.ini fájlt.Ebben az esetben újabb, immár végleges image .XP-ről.
- MBR-be telepítettem a GAG-ot és az indítja az oprendszereket.
Ezt egy gépen, majd a többire udpcasttal ment át.
Bálint István