Szia!

Kb. júniusban regisztráltam és pont ma kaptam az alábbi tartalmú emilt:

*Tisztelt OpenEDU programra jelentkező!

*Köszönettel fogadtuk jelentkezését az OpenEDU programra. Ahhoz, hogy
biztosítani tudjuk az ön számára a szoftverhez és a szolgáltatásokhoz való
hozzáférést, kérjük, hogy a mellékelt csatlakozási nyilatkozatot nyomtassák
ki két *példányban és írassák alá az intézmény felelős vezetőjével. Az
aláírt nyilatkozatot szkenneljék be és küldjék vissza e-mailben vagy
faxolják el a (1) 330 5672 számra valamint postázzák az aláírt két példányt
az alábbi címre: ULX *Kft., 1117 Budapest, Infopark sétány 1.

*Már az e-mailben vagy faxon  beérkezett nyilatkozatok alapján ellenőrizzük
az OpenEDU jogosultságukat, majd megküldjük a szükséges előfizetői kódokat.
A nyilatkozat egyik példányát aláírva visszajuttatjuk önökhöz.

*Amint megkapták az előfizetési kódokat, nem csak a szoftverhez, hanem a
kapcsolódó szolgáltatások igénybevételére is jogosulttá válnak. Amennyiben
telepítéssel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban további információra van
szüksége, *várom megkeresését.

Talán lesz belőle valami, csak kicsit későn. Nyáron ráértem volna ismerkedni
vele, de most már javítók, tf, órarend, léptetés, stb. 5 szabad percem
sincs.

Üdv

VR