Sziasztok!

Már nem akartam a listára írni. 30 éve tanítok, a listának szerintem a kezdő
csapatában benn voltam, mindig az volt az elvünk, hogy legyünk egyértelműek.
Ismerem a listás munkáját mindenkinek, nagyra becsülöm a segítséget, amit itt
adhatunk egymásnak, mert úgyis legtöbbször csak bántást kaptunk az iskolában a
kollégáktól. A kezdetekről nem is beszélve, amikor még ördögtől valók voltunk,
mi infosok, de ha valami nem működött, akkor rajtunk kérték számon. Ráadásul
ingyen, a teljes óraszámú tanítás felett.
Szeretném, ha nem viccelődnétek ezen, nem igazán illik hozzánk.
A Google keresésről annyit, azért egy iskolát ne ott kelljen keresni, ennyit
segíthetünk egymásnak.

Tisztelettel a munkátok iránt: Erzsi

Lehet, hogy ez volt az előszűrő :-))) Aki ennyi információ alapján nem találja
meg, az ne is jelentkezzen az infotanári állásra ;-)

Üdv.:
Attila

Hát nagyon gondolkodtam, hogy válaszoljak e.
De nem szeretném ha ebből a Budapest-Vidék párharc maradna meg. :-(
Amivel egyáltalán nem értek egyet. Mind területileg, fajilag, stb.
megkülönböztetésnek.

Szóval Karcsi megírta a levelét. Neve alatt ott az iskola TELJES neve.
Na ezt ha a Google progiba bemásoljuk, majd rábökünk a keresésre,
akkor csak EGY iskolát add vissza, amely Budapesti.
Ennyi. Használjuk már azt a ..... keresőt!