Hellótok!

Szóval Win7-re kellett telepítenem az APEH-es Abevjava programot. De sehogyan
sem sikerült.
Amikor oda jutott a program, hogy a c:\windows mappában egy config fájlt akart
létrehozni állandóan hibával leállt.
Felhívtam a Kormányzati portált, mert ők tudnak a supporthoz átirányítani. Azt
mondta a
helpdesk-es, hogy először a felhasználói fiók felügyeletét kapcsoljam ki.
Megtörtént, de
nem javult a dolog. Majd kiderítette, hogy azért van, mert nem rendszergazdai
joggal
telepítem. Nézem magam: fióktípus=Rendszergazda.
Mondom a telefonba a hírt, mire azt ajánlja, hogy akkor hozzak létre egy mappát
c:\Windows alkönyvtárba. Persze nem tudtam, mert rendszergazdai jogot kért. Azt
ajánlotta, hogy szerezzek a rendszergazdának rendszergazdai jogokat.
Nézem a felhasználói jogokat, illetve a lemez hozzáférési jogokat, de mindenütt
jónak
találtam mindent.
Mivel ez egy Java alkalmazás (.jnlp), nem tudom rendszergazdaként futtatni. De
telepíteni sem tudom, mert nem engedi a könyvtár létrehozását.

Na, igen. Van több gép, amin ez a telepítés ugyanilyen környezetben lefut.

Kérdésem: Hogyan tudok rendszergazdai jogokat adni egy rendszergazdának,
illetve mitől
állítódik ez a jog el?

--
Üdvözlettel: