From: techinfo-bounces+hoffman=mail.barossgyor...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-bounces+hoffman=mail.barossgyor...@lista.sulinet.hu] On
Behalf Of Zoltán Kurucz
Sent: Friday, August 26, 2011 2:23 PM
To: Techinfo
Subject: win7 default profil

Sziasztok!

Idén nyáron váltottam win7-re. (win server 2008 r2 tartományi tagok).
Eddig, hogy minden felhasználónak egységes profilja jelenjen meg xp alatt a
következőt csináltam. Kívánt kinézet létrehozás, másolás def. profilra és
alkalmaz a domainből belépő összes felhasználóra. Így mikor Gipsz Jakab
belépett mindig ugyanazt kapta. Ezzel annyi a baj, hogy minden gépen végig
kell masírozni, ami elég időrabló.

Kérdésem arra vonatkozik, ha kreálok egy profilt és felteszem netlogonba,
akkor, hogyan vehetem rá az összes usert, hogy ezt használja, anélkül, hogy
végigmennék az összes gépen. Lényegében egy profil lenne a szerveren és
bejelentkezésnél mindenki azt használná. Ki hogyan csinálja? Erre várnék
ötleteket, tanácsot, esetleg linket leíráshoz.

Köszi előre is.

szép hétvégét mindenkinek!