Sziasztok!

Röviden:
Három Gmail fiókot szeretnék kezelni Thunderbird-del. A kiküldésnél nincs gond, ott be tudom állítani, hogy melyikről küldje ki a levelet (pl. 1...@gmail.com-ról), de egyszer észrevettem, hogy a beérkezett leveket között, a mailer-dae...@googlemail.com nekem küldte vissza a leveleket (2...@gmail.com-ra), holott nem is arról küldtem ki, hanem az 1...@gmail.com-ról.

Hogyan oldható meg, hogy pl. a válaszlevelek, vagy a mailer-dae...@googlemail.com-től jövő levelek oda érkezzenek, ahonnan azokat kiküldtem? (1...@gmail.com-ra) Neten keresgéltem, de még nem bukkantam okosságra. Postafióknál kell állítani, vagy a a porton?

Remélem érhető voltam. :)

Köszi