Udvozletem!

Nem ertem, miert kellene  kiserletezgetni???

GUIpdftk (illetve alapvetoen a pdftk) tokeletesen alkalmas a problema megoldasara.

Siman osszefuzi a pdf-eket (meg persze sok mas egyebet is meg lehet vele tenni).

Udvozlettel:

Erno
(rR)

Szerintem a free cuccokkal való kísérletezgetés helyett töltsd le az
Adobe Acrobat Professional 30 napos próbaverzióját, az pont ilyen
nagy volumenű dolgokra lett kitalálva. Ha van módod összekötni
szkennerként is üzemelő nagy fénymásolóval, akkor a felső lapadagolóba
rakott akár többszáz oldalból is egy kattintással tudsz pdf-et
bűvölni.

Marci

Sós Márton - Rendszergazda (sos.mar...@razeneiskola.hu)
Rácz Aladár Zeneiskola (i...@razeneiskola.hu)
1165 Bp, Táncsics u. 7  Tel: (1)403-20-93/307

Eredeti üzenet, melynek kelte: Tuesday, August 30, 2011, 1:32:05 PM:

Sziasztok!
Sürgős feladatot kaptam.

Több (sok) oldalas pdf fájlt kell létrehoznom hivatalos papíralapú
dokumentumokból scanneléssel.
A mi Canon lide 100 scannerünkhöz adott - lebutított- Arsoft program nem
tud sem több oldalas, sem pdf-et készíteni.

A laponkénti mentés-konvertálás helyett tud valaki ajánlani fenti
célokra megfelelő, nem scannerspecifikus (twain) free programot ajánlani.

Az otthoni multi készülékem (HP) programja tud ilyet, de most a suliba
kéne SOS!

Köszönöm!
bakosgab