Szia!

Valami oknál fogva az ArchiCad oldalát olvasgattam nemrég.

http://www.graphisoft.hu/oktatas/

Egy félévben volt tantárgy nekem, mi ezt használtuk:

http://www.solidworks.hu/

Nagyon kellemesen kezelhető program.

Más: Nem nagy merészség így új szakot vállalni, hogy a tanárok is most tanulják és évkezdés előtt pár nappal még az sem tiszta milyen szoftverek érhetők el?

Bár gondolom kell a létszám, meg kell mutatni ezt is tudja az iskola. Közszférában vagyok én is.

Jelenleg rendszergazda vagyok, műszaki mérnöktanár szakon volt ábgeo illetve CAD. Eredetileg bútorasztalosként végeztem ( SZKT versenyen megajánlották a jeles szakmunkás bizonyítványt ), ott ugye papíron rajzoltunk. Ennyi kötődésem van a műszaki rajzhoz.

Üdv, Norbi

Üdv!

Idén indul iskolánkban a műszaki rajzoló szak (szakképző vagyunk).
Érdeklődnék, milyen programot ajánlanátok. Az Autocad ugrik be elsőnek, de az
nem olcsóság. (Gondolom ez nem ingyenes az iskoláknak)
Ha van valakinek tapasztalata, megköszönném, ha megosztaná velünk.
A tanárok szempontjából mindegy, milyen programot ajánlotok, mert ők is most
kezdik a tanulást. Egyetlen elvárás a programmmal, hogy le tudjanak rajta
vizsgázni a gyerkőcök.

Horváth József