Én ezt használom régóta:
http://www.pdfonline.com/convert-pdf/

2011.10.09. 19:43 keltezéssel, Kovács Marietta  írta:
A gépen Windows 7 + Office 2010 van. A pdf olvasó egy "Sumatra PDF" nevű volt,
de lecseréltem Adobe X-re, mert nagyon lassan nyitotta meg és lapozta a dokumentumokat
(több száz oldalas pdf-ekkel dolgozom általában). Lecserélés: Sumatra pdf eltávolít,
Adobe reader telepít.
Amióta ez megtörtént, ha a wordből pdf formátumba akarok menteni, a mentés rendben
megtörténik, de utána felugrik egy ablak, miszerint "A fájlt nem sikerült megnyitni,
ehhez a fájltípushoz nincs alkalmazás társítva" és nem nyitja meg az elkészített
PDF-et az olvasóban, mint szokta. A Windowsban a társítás szerintem OK, a pdf fájlokra
kettőt kattintva az Adobe nyitja meg, sőt megpróbáltam az Adobe reader-ben újra
regisztráltatni a programot a pdf kiterjesztéshez. A Word-ben nem találok beállítást arra
nézve hogy a PDF-et mi nyissa meg. Vezérlőpulton az alapértelmezett programokban az Adobe
van beállítva a pdf-hez társított alkalmazásként.
A probléma csak a word-ben jelentkezik, az Excel és a Powerpoint gond nélkül ment PDF-be
és meg is nyitja utána a fájlt. Mivel tudnám rávenni a "kedvenc"
szövegszerkesztőmet az együttműködésre?