Eredeti üzenet, melynek kelte: Thursday, October 13, 2011, 6:08:30 PM:

> Ez egy komoly felelősségteljes munka és igenis ezt meg kell fizetni. Azt
> nem kötheted ki hogy középfokú végzettséggel kapjon br 150 eFT-t mert
> akkor Gizike titkárnő aki okj-s gépíró is követelhetné a 150eFt-t...
> Ha viszont a rg F vagy H kategória akkor eleve magasabb bér jár neki,
> így Gizike nem nagyon reklamálhat.

> Vélemény?

Hogyne volna! Közalkalmazotti bértábla elfelejtése és áttérni valami
másra, amit nem az én tisztem kitalálni :)
Mert jelen pillanatban úgy tűnik, hogy ez az egész hajcihő csak azért
van, hogy a bértáblában két-három oszloppal jobbra kerüljünk :( Az csak egy
táblázat, bakker... Shift+del és problem solved :)

Sós Márton - Rendszergazda (sos.mar...@razeneiskola.hu)