Kedves Somogyi László!

2011. október 13., 20:22:00, írtad:

> Én is csak félig jutottam a szál végig olvasásában, elnézést, de nekem
> is izomból valami hasonló jutott eszembe az elején.
> Többen is írták, de tessék már egy vidéki iskola körülményeiben gondolkodni!
> Tanuló még van, gép is van, mert jött a tiop-pal.
> Pénze nincs a fenntartónak (falunak) igaz, lehet, hogy nem ő lesz a
> fenntartó, de mindegy. Valahogy megoldják most a rgazda munkakört,
> jellemzően külsős számlaképessel, vagy tanári önként felajánlással, de
> ha ezt még felsőfokú végzettséghez kötnénk, akkor a jó szándékú
> [...]

Régebben beszéltem az igazgatmmal, hogy elvégezném a főiskolát. Azt
mondta szabadidőt biztosít. Mást nem. De ha elvégzem, nem tudja
figyelembe venni a bérezésnél, mert nincs előírva a főiskolai oklevél.
Elég ami nekem van a felsőfokú végzettség. (SZÁMALK)

--
Üdvözlettel,
 pjanos                            mailto:pja...@kemenyg-bcs.sulinet.hu