Hellooo!!!!

szeptember elején a sulinetről átírattam a t-online-ra. Azóta gyakori problémák vannak a levelezéssel is. Nekem smarthost a t-online,

Nos ezen ne csodalkozz!
http://www.blacklistalert.org/
Mindig van egy ket szerver amin fenn van a tmokus. Nyilvan, ahol hasznaljak valamelyik listat ott spamre kerulnek a leveleid.

Udvozlettel:

Erno
(rR)

kértem a szűrés feloldását, megkaptam, de sok volt régebben az "eltűnt" levél, ami a sulinet esetében (saját mail-szerverünk van) nem volt. Sajnos, nagyon furcsán működik a t-online ügyfélszolgálata és hibabejelentése. Ha bejelentek egy problémát, akkor az X nevű személy kezeli, de Y-tól kapom a választ és mire én visszahívom őket, addigra egy Z fogalkozik vele, aki az egsézről semmit, de semmit nem tud. Dobálják maguk között, egyik "csoport"-tól a másik "csoportig" a problémát. minden alkalommal elölről kell elmondani, vagy leírni a hibajelenséget. Na, ezt untam meg, de másfél - két hónapja van panasz, hogy kolléga nem tud küldeni, nem kapta meg stb. Leellenőriztem - nem a kollégák bénáztak. Viszont a suli információáramlásának meg működnie kell.
Bálint István