Tisztelt Listatagok!
Aki tud, kérem, legyen szíves segítsen nekem az alábbiakban:
1./ A Thunderbird (v.7.0.1) program mely elérési úton, és milyen
 nevű.kiterjesztésű file-ban tárolja a címjegyzéket?
Ami szerintem logikus lenne: C:\Documents and Settings\ Rendszergazda\
  \ Application Data\ Thunderbird\ Profiles\ nom96ypa.default\ hogyan-tovább?,
vagy teljesen rossz úton járok?
2./ Egy ismerősöm 2 laptopjára kellett volna feltelepítenem a T-Mobile
szolgáltató
HUAWEI gyártmányú modemjét (USB-s mobil-internet)
Az WinXP SP3-at tartalmazó gépre (csont nélkül) néhány perc alatt sikerült,
azonban
a Win2000 SP4-es gépnél a sikeres telepítés után a "Csatlakozás"-ra kattintva
az alábbi hibaüzenet jelentkezik:
> 619. hiba: A megadott port nincs csatlakoztatva.<
Hogy most mi van? mit csináljak?
(megj.: A gép régi, nem bírná el az XP igényeit, csak levelezésre kellene.)

Előre is megköszönve a válaszaitokat, üdvözlettel: Feri.