Hello!
> Tudom már sokszor volt téma de nekem nem is az aktiválással van gondom
> az megy HA kikerülöm a squidet! A kérdésem az lenne, hogy milyen
> portot kelleni kinyitni vagy mi mást kellene állítani a squid-en, hogy
> tudja aktiválni magát 180 (vagy ki tudja hány) naponta?
Nekem ez azert erdekes, mert tudtommal nem megy at minden forgalom a squid-n.
Raadasul az aktivalas nem is a 80,443-as portokon keresztul tortenik.
Esetleg ha a helyi felallasrol tobbet mondanal, hogy mikeppen erik el a netet a
gepek, a squid-n kivul mi van meg, tuzfal, nat, stb, akkor tobb kepunk lehetne.
Nalam is squid van transzparens modban, s megy az aktivalas.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu