Original:
  Felmerült az iskolai honlap átalakítása.
 Elsősorban a Joomla tetszett meg, de nincs benne tapasztalatom.
 Kérdéseim:
 - iskolai honlapot érdemes-e Joomla alapon működtetni?
 - mennyire biztonságos a Joomla?
 - egyéb pozitív vagy negatív tapasztalat?
 (olvastam olyan cikket, amely a "könnyen törhető" kategóriába
sorolta, igaz régebbi verziókra vonatkozott, nem az 1.7.x-re.
 Köszönettel:
 Bálint István

 Nálunk az van, kiválóan működik, kifejezetten kellemesen
adminisztrálható. Érdemes használni (IGEN SOKAT) a www.joomla.org.hu
honlapot, főleg a forum-ot. Ott szinte mindenre van (kész) válasz.
Verziókból javaslom az 1.5.23-at, ami ugyan nem a legrégebbi, viszont
rengeteg template van hozzá világszerte, amik igen könnyen személyessé
alakíthatóak.
 Biztonság: amint megjelenik egy frissítés, max. 24 órán belül
érdemes feltenni ! Azóta nincsen vele gondom, hogy ezt így betartom. És
persze a jelszó nem az "1234" legyen!  ;-)
 Fontos: több kiszolgáló nem igazán szereti a Joomlá-t, mert kicsit
zűrösek a jogok benne, de pl.: Mediacenter.hu esetén ezt sikerült
kiválóan megoldani. Nekem is ott van a legtöbb honlapom.
 Iskola: www.jaky.hu

 Tisztelettel:

 Tamás Ferenc informatikus, tanár
 Weblap: www.tferi.hu; E-mail: tf...@tferi.hu