Hello!
> Tudom, hogy ez nem mindennapos probléma,, de melyik
> rendszerben/alkalmazásban lehet rugalmasan változtatni?
Minden valamire valo rendszerben ez normalis, mukodo dolog.
Inkabb olyat nehez talani, amelyikben nem lehet.
> Az sem titok, hogy nálunk ez a Tiszkinform, lánykori nevén Taninform.
Most mar tudjuk, hogy ebben nem lehet.
:((

>Ez ugyanolyan használhatatlan volt mint a magiszter, csak jó
>volt a lobby, és ahogy hallottam, jövöre a Inf. normativa
>célzott lesz. Valamilyen szoftvert kell majd venni.
>nem használni venni.
Vigyazat!!!
Ha
1. az allam atveszi fenntarto szerepet
2. kotelezo lesz megvenni egy adminisztracios szoftvert
Akkor nem fogja tamogatni a mar mukodo, s hasznalhato
masik adminisztracios szoftver hasznalatat, finanszirozasat
Maximum az ingyenesek maradhatnak eletben, mert azokat nem kell finanszirozni.
Eljen!

Megjegyzes:
Mindossze 5 akkrditalt szoftver van, melybol a fenti idezetek kettot lehuznak.
Szep kilatasok.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu