Szia!

Én tűzfalnál azt a hozzáállást követem, hogy mindent tiltok és csak a szükséges portok mehetnek ki. Első körben elég jól megfogja ez is.

Jobb kliensek biztosan megoldják, hogy pl. 80-as vagy 443-as porton menjenek ki, viszont a seedek úgy is random magas számú portot nyitnak így ha azok felé a portok felé menő kapcsolatok nálad tiltva vannak már fél siker.

Ennyire egyszerűen viszont biztos nem lehet megúszni, arra viszont én is kíváncsi vagyok miként kell ezt layer szinten szűrni.

Üdv, Norbi

Helló!
Ügyes diák gyanú szerint pendrájvról futtat torrent klienst. Mivel arra az órai munka, házi feladat miatt is szüksége lehet, nem tilthatom le, egyébként se találtam megbízható tiltást rá, főleg, hogy az egerek is usb-n vannak.
Tűzfalban (linux) hogy lehet ennek elejét venni?