Üdv! >Most értünk arra a pontra, hogy kiszerveznénk az iskolai levelezésünket a
tárgybéli két rendszer valamelyikébe.>Tapasztalatokat kérnénk mindkét
rendszerrel kapcsolatban. >Használhatóság, migrációs problémák, hátrányok,
előnyök, bármi jól jönne.>(minden diáknak, tanárnak van saját e-mail címe, van
domain nevünk - mi kellhet még?) Szeptemberben csináltam egy átállást
Live@Edu-ra igazából nagyrész szépen lement. Ami érdekes volt, az az, h volt
egy pillanat mikor nem látták tisztán, h tényleg oktatási intézmény, de ez is
pár óra alatt sikerült rendbe tenni.
A szükséges config szerintem elég egyérteműen rendelkezésre áll onnantól, hogy
elvan indítva a folyamat.

  Üdözlettel:
 Pintér Tamás

  Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt úgy döntene, hogy kinyomtatja ezt az
e-mailt.