Húúúú! Kinyílt a bicska a zsebemben.

Mindez Jézus szülinapján. Szóval ez az Orbánc és hasonló rákfenék tolvajok.
Most már mondhatjuk tényként (bár még a jövő héten az AB ülés kapcsán van némi
remény), hogy lenyúlta a nyugdíjamat a mai napig minimum 2,5M HUF.
Ez megtakarítás mi!
Az elmúlt 1,5 év alatt minden jövedelmem 12%-t lenyúlta (mert ennyivel emelkedtek a jövedelem utáni befizetni valók, és nem igazán tud elszámolni vele) ez ha a bruttó fizetésemet nézzük akkor további 0,5M HUF. Plusz a vállalkozásból származó jövedelem után még ugyanennyi. Ez csak az Én zsebem. A feleségeméről sajnos nem beszélhetünk. Mellette viszont van még két éhes gyerekszáj. De megteremtettem és meg is fogom teremteni amire szükségük van. Ja, hogy ebbe belerokkanok (vagy beledöglök)....

Tegyük fel, hogy amit csinál azt jó szándékkal teszi (lehet, abszurd feltételezés, de ezt majd eldönti aki olvassa). Viszont ezek a tettek akkora dilettantizmussal valósulnak meg és mellé bősz arroganciával, hogy többet árt mint használ.

Nem vagyok politikus, ezért nem politizálok. De látom amit látok. A vakság (ne
adj Isten elvakultság) ami a soraidból ki ki bujkál dühít.
A többi politikus sem tetszik, ne érts félre! De amit ez a hiéna bagázs
csinál.... (hf. fejezd be a mondatot)

Tanult ember elüti a mérgét ilyen ártalmatlan dolgokkal. A tanulatlant ki tudod vinni az utcára kiabálni. Az ostoba garázda bunkó (merthogy ő is tanulatlan) meg majd autókat borogat és felgyújtja az utcát.
Kedves Kollégák,

szerintem ez nem méltó tanult emberekhez.
Ha szeretnétek megérteni, miért kényszerül az állam minden fillér
"megtakarításához" esetleg segít ez a műsor:
http://www.echotv.hu/videotar.html?mm_id=196&v_id=11255
Egyébként mint rendi iskola, lehet, hogy mi is kiestünk a pixisből!
Üdvözlettel
                       Gergely Botond, Szent Angéla Iskola