On Thu, 29 Dec 2011 11:45:43 +0100, bendei wrote
> Ugy latom kissé túlléptünk a tanári, rg-*i hatáskörön. Ha én
> igazgató lennék (ami nem vagyok:), nagyon nem tetzsene, hogy "nem
> hivatalos" értesülésekre alapozva vészforgatókönyveket készít néhány
> "unatkozó" dolgozom.

Ha ilyen horderejű dologról értesül, akkor szerintem kötelessége, hogy
felhívja rá a figyelmet, vázolja a lehetséges következményeket, az
elképzelhető forgatókönyveket.

> A dolgok normális menete (tudom a normálison
> néhányan fennakadnakm de akkor is...) az, hogy az igazgató, az
> iskola feleős vezetője kap egy hivatalos értesíétést és majd ő vagy
> bevon engem vagy nem , de a felelősség az Ővé.

Az értesítés el is maradhat, hiszen van egy határozott idejű szerződés, ami
egyszerűen csak lejárt. Tulajdonképpen még örülhetünk is, hogy már
karácsonykor közölték a szándékot.

Lehet, hogy szólnak nekik egy igazgatói értekezleten és kész. Nem árt, ha van
némi ismeretük az ügy horderejéről.

> érettségiztetek. Kizártnak tartom, hogy ebben a tanévben bármiféle
> változást rámkényszerítsenek, én meg önként nem adom magam és erre
> kérlek Ti se tegyétek!

Ha úgy nézzük - a fentiek miatt - ez nem változás, hanem a dolgok normális
menete. Miért nem készültél? :) vagy :(

> másképpen nem a licencet gratisz meg fogják hosszabítani a tanév
> végéig Sőt erről még nagy nyilatkozatokat is tesznek majd. HA így lesz.

Ebben az is benne van, hogy csak az érettségi idejére. Akkor a probléma nagy
része még megmarad...

Üdv: Fodor Zsolt