Én azt hiszem, ha azok az iskolák, akik úgy gondolják, a Windows és MS
Office is része kell legyen az oktatásnak, összefognak valamilyen
alapítvány keretén belül, akkor 2 BigMac áráért lehet ilyen szerződést
kötni. (Szerintem!)
Másrészt azt is el tudom képzelni, hogy a diák 0,4 BigMac árát
befizeti, hogy az iskolában legyen MS termék. - Ma már, hogy a
fénymásolópapírt, WC-papírt is a szülők fizetik, elég sokmindent el
tudok képzelni. :-(