On Tue, Jan 03, 2012 at 11:55:49AM +0100, Molnar Peter wrote:
> Hello!
> Nem figyeltel.
> En nem a Microsoft oldalarol, hanem a koltsegvetes oldalarol vizsgaltam meg a
> dolgot, mivel azt mondtak, hogy ez 1 milliard megtakaritas.
> Teny, hogy valojaban ez nem ennyi.
> Teny az is, hogy a Microsoftnak nem volt rossz uzlet, s teny az is, hogy
> ettol
> fuggetlenul a piaci arhoz kepest oriasi kedvezmenyt adott.

Kénytelen volt. Esélye nem volt "piaci áron" ezt az oktatásnak eladni.
Ez csak azt mutatja, hogy "ilyen olcsón" is megéri nekik adni a cuccot.
(Írta már valaki, egyet is értek vele: szerintem is megérné nekik az is,
ha ingyen adnák.)

--
PTG
"We demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty!"