-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Bálint István

Telepítettem a rendszert, de nem használtam, ezért csak benyomásaim
vannak, amelyek egyből visszatartottak.
- nagyon sok benne a megkötés, komplett kész rendszert kapok, de nem
tudom saját igényeimre átalakítani
(ez biztos sok helyen előny, hogy pár kattintás és kész)
- nekem nagyon nagy gáz, hogy nem tudja kezelni a 192.168.x.x belső
címtartományt, ezért az EGÉSZ hálózatomat át kellene alakítanom, ami 240
gépnél, szervereknél, nyomtatóknál nem kis feladat és év közben nem
lehet zökkenőmentesen.
- ha nincs frissítés, mit ér a dolog?
Azért hadd jegyezzem meg, hogy itt a listán dicsérték, de odáig el sem
jutottam ezek miatt, hogy rendszerbe állítsam.
Jelenleg a a novelles OES2 + SLED11sp1-et próbálom, nagyon jó, rugalmas
rendszer, tetszik a kliensoldal, de megint itt a probléma:  ha jövő
héten kijön a beígért sajtóközlemény és abban az van, hogy nincs
megállapodás, akkor hiába "enyémek" a szoftverek, olyanra állítanám át
az egész rendszert, aminek nincs jövője.
Bálint István

<<winmail.dat>>