<kunst...@alternativ-szeged.sulinet.hu>:
> Tényleg szimpatikus rendszer. Sokat tud.
> Support itt sem ingyenes!!

Valamiből a fejlesztőknek is meg kell élnie ;).
Úgy gondolom, hogy ha az iskolák részéről lenne igény, akkor valami
kedvezményes áru support is össze jöhetne.

Ami igazán pénzes kiegészítés hozzá az zarfa exchange komponens.
Az ingyenes változat azt hiszem 5 outlook klinest képes kezelni,
persze, ha linux a kliens is akkor, ennek nincs jelentősége.

--
Üdvözlettel:
Gerendás Zoltán