> Tehát meg kéne kérdezni tőlük, hogy egy piacvezető eszköz használatát
>>
> No meg irni a piacvezető cégnek mennyit szán oktatói továbbképzésre és
> vállalkozói dijakra hogyaz Ő termékét oktassam.
> Hozzánk a Festo hozott sziftvert hardvert , mert Ő akarta hogy képzettek
> legyenek a szakemberei.
> Igaz a tanár nem kapott csak évvégén egy kis (10-15 k) ajándékkosarat, de
> kapott, én a M$-től eddig egy köszönő levelet sem.

Jogos! De igazából csak akkor lennénk az oktatásba elkényeztetve, ha két
piacvezető cég lenne, így nagyon elkényelmesedtek.
Persze ne felejtsük az ingyenes MS továbbképzéseket, ahol persze az ebédet
már neked kell fizetni :-)
Az informatika versenyek támogatása mellett sem mehetünk el szó nélkül (MS,
Cisco, Festo).