Köszönöm, végigpróbálom a tippeket.
 A Linux nem Windows stb...
Tudom, régóta használok Linuxot és szervernek a Novell mellett pedig csak Linuxot.
Nem estem kétségbe az esetleges átállástól. DE:
Itt van 240 gép 8 terem, kolesz stb és egy csomó felhasználó - mint nálatok is - gondolom. Ezekkel a felhasználókkal el kell tudni fogadtatni a Linuxot. Egy részük azt se tudja mi az, a másik részük meg szapulja, mert Windowson nőtt fel. Sőt! nekem az inftanárokkal, a saját kollégáimmal is el kell fogadtatnom ezt és NAGYJÁBÓL azokat a dolgokat szeretném megcsinálni Linuxon, mint amit eddig 10 éve megszoktak Windowson. Hogy pl. a gyerek ne tudja megváltoztatni a hátteret, de tudjon témát váltani, ne tudja az USB-t használni, a nyelvtanár ne parancssorból mountolja fel a CD-t a hálózatról (nálunk nincsenek a gépekben DVDROM-ok), hanem legyen rá egy program. És bár a Linux nem Windows és viszont, de az eddig megszokott funkciókat szeretnem lehetőség szerint továbbra is biztosítani. Így is lesz egy csomó, ami nem fog menni, vagy nem úgy, vagy esetleg jobb lesz Linux alatt.
Na, ezért ...
Bálint István