Sziasztok!

Vagy az ember létrehoz egy faszán beállított felületet, bevágja a skeletion-ba
és minden kilépéskor törlöm a belépett user home könyvtárát. Nálunk pl így
lesz, így a következő belépéskor ismét az általam megadott gyári beállításokat
kapja. Asztalt összemocskolni fájlokkal eddig sem lehetett, a tanári
vezérlőrendszer dolgozat beszedő modulja, csak a hálózati mappájából szedte be
a gyereknek a cuccot, tehát eddig is fúrót kapott ha nem oda mentett. Szóval
menteni csak a hálóra, ha az asztalt eltekeri kap egy tockost, ha nem vettem
észre, akkor sem érdekes, mert minden belépésnél tiszta lappal indul. :)

Gépírás oktató van linuxra is, a Total Commandert miért szeretnéd? Van
kétpaneles fájlkezelő linuxra egy rakat. Win-en egyébként nálunk évek óta a
free commander van fenn, kb ugyan az mint a totál, csak szabad szoftver.

Akit érdekel, migrációs blog itt:

http://hup.hu/node/110287

Üdv: M.

--