On Thu, 05 Jan 2012 20:41:41 +0100, Péntek Bálint wrote
> Én is javítottam magam, hogy nem a windowst írták elő csak a
> szoftvereket ami
> tudjuk min fut csak. De hát nem értek hozzá...

No, akkor most legyél szíves konkrétumot írni, mert kb. 8 hónapom ment rá a
TIOP 1.1.1-7, TIOP 1.1.1-9-re.

Amitől nem lehetett eltérni, TIOP 1.1.1-7-ben a műszaki specifikáció 35.
sorában (interaktív táblához tartozóan): "Windows 7 és Linux kompatibilitás"
Az egy más kérdés, hogy egy-egy adott táblánál mit jelent ez a gyakorlatban,
de egyértelműen szerepelt. A többi már nem az előírókon múlik.

Nem dicsérem a közbeszerzést, a TIOP-okat sem, de ne mondjunk mát valótlant!

Üdv: Fodor Zsolt