Sziasztok! Megjött az új Tisztaszoftver csomag, benne egy sereg ismertető, és a
tárgybéli.

Feltettem tesztként a TIOP-ban kapott egyik tanulói gépre. Előtte Win7 volt
rajta.

A telepítés simán lezajlott, annyira automatikusan, hogy még azt sem kérdezte,
melyik partícióra akarom telepíteni, csak nekiesett a vinyónak, és már települt
is.

Első benyomás: egész jónak tűnő rendszer, sok minden van benne, oktatásra
nekünk teljesen megfelelne, ha nincs más.

Hozzáteszem, nem dolgoztam még igazából Linuxon, tehát Wines szemmel néztem, de
olyan volt, mintha Egy Honda Civicből visszaültem volna egy Ladába.

De megy, lehet vele dolgozni, a Libre Office is használható, és annyiban osztom
a nyílt szoftverek híveinek érveit, hogy a felhasználók jó részének ez is bőven
elég.

Nekem lassabbnak tűnt, mint a Win7 ezen a hardveren, és a LibreOffice is
fapadosnak az MS Off. 2010 után.

Ha rajtam múlik, én nem állok át erre, az biztos, hacsak nem muszáj!

Üdv:

Bagó István, rendszergazda

Pálffy Miklós Kereskedelmi Szakképző Iskola