Szia,

Igazából akkor lehet időpontot mondani, amikor már meg van egy bizonyos létszám. Illetve ugye az is kérdés, hogy hogyan legyen az oktatás, 1 vagy több napos. Mint mondtam a tematika valamilyen szinten rendelkezésre áll.

Én az oktatást abszolúte társadalmi munkában csinálnám, nem hiszem, hogy a Magyar oktatásból kellene megélnem, arra vannak más cégek. ;) Teremmel kapcsolatban már kaptam ígéretet, de természetesen mástól is várom a segítséget/ötleteket.

üdv,

Zool