Hétfőn az egyik titkárnő gépére feltelepítettem a liberioffice-t...
próbaként (az MS-t eltávolítottam, hogy tuti legyen a kényszer...)
Ma azt mondta, hogy eddig az égvilágon semmi problémája nem volt vele
(vagyis amik voltak azokon önerőből, lazán túl tudott lépni).
Szóval - nem olyan reménytelen ez az átállás.
Ahogy beszélgettem vele - úgy tűnt, hogy a word 6.0-val is tökéletesen
elégedett lett volna. Szóval a munkához nem kell csili-vili.