Elírtam, bocs! 11.11 helyett mindenhol 11.10 értendő. Kicsit fáradt voltam már
az este.

Szervusz !
ez a frissítés i hasonló, mint az MS-nek a "keddi" frissítései. Azok sem
eredményeznek új verziót, csak hibajavítottat.
Ami az igazlmas, pl a KDE grafikus felületnél, ott lehetnek funkcionális
változások.
Jómagam a Mandriva 2008-as verzióját hasnálom, és bár mindegyik újabb kiadást letöltöttem, de a KDE felület miatt maradok a réginél - gyorsíndító rész kényelmes számomra.
Az újabbaknál a csili-vili (remegve bezáródó ablakok, háromdimenziós
ablakforgatás, stb) az újdonság, a koncepció lényegében nem változott.
CSZ
Ebben speciel tévedsz. Kipróbáltam. Az ubuntu filozófiája kissé más. Mivel a 11.04 verzió nem LTS (Long Term Supported) így telepítés után felajánlja, hogy frissíts 11.11 -re. De! Ez nem jelenti azt, hogy ha itt azt mondod, hogy NEM, akkor a 11.04 nem fog frissülni. Tehát mikor megkérdezi, hogy akarsz-e frissíteni Oerinic Ocelot-ra akkor nyugodtan mondd neki, hogy nem. Így a verziószámod nem fog 11.04-ről 11.11-re változni. Frissíteni persze fog így is, csak másabb a csomagkészlet.