Talán csak már nem a márciusi átállásra készül az MS ?

Kunstár László

-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Bálint István
Ami kifelejtettem:

      A 0xC004C020 jelű hibakód

        Jelenség

Amikor egy MAK kulcs segítségével kísérli meg az aktiválást egy vagy
több számítógépen, a következő hibaüzenet jelenhet meg:
0xC004C020
Az aktiválási kiszolgáló jelentette, hogy a DMAK-korlát túl lett lépve.

        Ok

A MAK kulcs túllépte az aktiválási korlátot. A MAK kulcsokkal
kialakításuknál fogva csak korlátozott számú aktiválás hajtható végre.

        Kerülő megoldás

Lépjen kapcsolatba a termékaktiválási szolgálattal, és szerezzen be új
MAK kulcsot, vagy kérje a meglévő MAK kulcs aktiválási korlátjának
növelését.
Gondolom nem egyedül jártam csak én így.
Kihez kell fordulni?
Bálint István

<<winmail.dat>>