2012/1/20 Gábor Denkinger <dengabor.techi...@gmail.com>:
> Engem érdekel ez a Zentyal. Ismerkedek vele, és eddig tetszik. :)
> Engem érdekelne egy ilyen oktatás!!!
>
> Egy fontos kérdésem lenne vele kapcsolatban. Nem tudsz-e vagy valaki
> segíteni?

:)
Elvileg hamarosan én is tudok komolyan is segíteni.

> Zentyalban, meg lehet azt csinálni h egy-egy termet letiltani a NETről? Az
> még szebb lenne, ha ezt maga a tanár csinálhatná, a maga kis tanári
> jogosultságával.

Még nem tudom, hogy benne van-e, de ha kell, akkor simán bele tehetővé
tesszük.

Közvetlen kapcsolat van a Zentyal spanyol fejlesztőivel.

Amit nem kezel a Zentyal webes felülete és az Ubuntu része
az feltehető és használható, csak nem integrálódik a webes felültbe.

--
Üdvözlettel:
Gerendás Zoltán