Sziasztok!

A Wsusom megadta magát. Általában nem szoktam gyakran ránézni, a frissítő
keddek után átnézem mit kellene jóváhagynom és ennyi. A dolgát már
tudja/tudta eddig.

Most nem akar a konzolja elindulni. Ha ránézek akkor a Microsoft Internal
Database (MICROSOFT##SSEE) szoltáltatás áll és nem is hajlandó elindulni. AZ
eseménynaplóra mutogat, de ott csak ennyi van:

"A szolgáltatás (Windows Internal Database (MICROSOFT##SSEE)) leállt a
következő szolgáltatásspecifikus hibával: FIGYELMEZTETÉS: A következő
időpontig van ideje a kijelentkezésre: Windows Internal Database
(MICROSOFT##SSEE). Ha nem jelentkezik ki a jelzett időpontig, az operációs
rendszer bontja a munkamenetét, és minden megnyitott fájljából adatok
veszhetnek el."

Forrás: Service control manager
Azon: 7024

Most itt állok és nem tudom merre induljak és a google sem a jóbarátom most
:( Remélem közületek valaki tud segíteni

Zsolt