Kösz!!!

István

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Faragó
Sent: Friday, January 27, 2012 10:22 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Linux parancsok részletes leírása

2012.01.27. 10:03 keltezéssel, Bagó István írta:
> Helló!

Szia!
Az ubuntut nem ismerem, de debian alatt:
lila - mappa
fehér - közönséges fájl
zöld - futattható fájl (bináris, script, stb...) világoskék - szimbolikus link
piros - érvénytelen szimbolikus link

Egyébként ezek kiderülnek színezés nélkül is, ha használod a -l kapcsolót a
részletes módú listázáshoz.

Üdv.: Faragó Zsolt