Helló!

2012/2/2 Csökmei István Péter <c...@eoe.bmk.hu>:
> Hello

> Linux _munkaállomás_ alatt nincs nagy jelentősége:
> 1. a programokat vagy központi tárolókból telepítjük, vagy forráskódból
> fordítjuk
> 2. nem használjuk rendszergazdai jogokkal a gépet
> 3. a biztonsgái javítások nem csak minden hónap második keddjén jönnek,
> hanem gyorsabban (ez némelyek szerint hátrány, szerintem akiknek ez gond
> azok továbbra is megtehetik, hogy csak keddenként frissítenek)
> 4. autorun nincs
>
> persze wine alatt futtatott crackelt játékok okozhatnak némi
> [...]

Ennél egy kicsit több gond is lehet!
1. autorun  van/lehet a mai grafikus disztrók egy része már figyeli és
    használja
2. ha van wine akkor az háttérben futtatva képes az adathordozókat
    megfertőzni.
/konkrét probléma volt - nem nálunk :)/

Nálam mivel megvettük az f-secure-t a win-es gépekre és szerverre is
járt hozzá a linuxos változat.

Nagyon szépen működik!

--
Üdvözlettel: