From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Birkás
Sent: Tuesday, February 07, 2012 9:55 AM
To: Techinfo
Subject: RE: Hibás üzenet 1 Exchange 2010

Köszi! Megpróbálom.

Az Exchange 2010-nek milyen erőforrásigénye van?
A gyárit tudom.

Nekem jelenleg a 2003 egy HP ProLinant ML110 -on megy 2 GB Rammal.

MS szerint 4 GB+ felhasználóként 5 MB kell az minimum 8 GB
+ISA + fájlszerver-ként is funkcionál...

Nem mertem még átállni, mert félek nagyon lassú lenne (esetleg használhatatlan)

De megpróbálok rá pénzt kisajtolni a megfelelő erőforrásra...