Sziasztok

Én napok óta olvasgatok, tesztelgetek, próbálkozok...

Most sikerült egy olyan rendszert összeválogatni ami működik lealábbis
nálunk. ((Nem tökéletes, mert azóta a tinycore-nak újabb veriói is vannak
sokkal több lehetőséggel. ))

Nagy köszönet az szál indítójának...

Most megosztom veletek

Egy darabig biztos elérhető marad :)
https://docs.google.com/open?id=0B0bWvs_3CFTbOTQwZWJlNDYtODdhNS00M2I4LWI0ZDE
tZWExMzZiZjZlMGFl

Amit csináltam.
tftp szerver install
nfs szerver install
dhcp szerver install

tftpboot könyvtárba tetettem a fog szerver fájlait
felülítram a fájlokat
beállítottam az nfs szervert
beállítottam dhcp szervert
töröltem a felesleges fájlokat

Gépeken lanboot beállít

Amivel szívtam: debián alatt nem lehet rendesen szerkeszteni a fájlokat.
Ezért lubuntut raktam fel egy gépre és ott szerkeztgettem csiszolgattam...

Ami még kellene, ha lesz időm majd még szenvedek vele, de ha valaki tud
megoldást ne tartsa vissza:
- firefox frissítés( ha letöltöm a core verzióhoz való legfrisebet azzal nem
megy)
- böngészőben a pdf-et automatikusan nyissa meg

Misi