From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Szórád Előd
Sent: Tuesday, February 14, 2012 2:28 PM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: Mini kompresszor

Einhell BT-AC 180-at használunk.

Nincs légtartálya, viszont tökéletesen alkalmas arra a feladatra, hogy gépet
portalanítani lehessen. Igaz, nem lehet neki folyamatosan nyomni, apró
szüneteket tartva lehet nagyobb "levegő löketeket kiküldeni" vele, de kb. a
sűrített levegős palackot is többnyire nem folyamatosan, hanem célzottan,
többször lenyomva használják. Ha egy hordozható, kisméretű eszközre van
szükség, akkor megfelelő.

Ha van megfelelő hely és a hordozhatóság nem számít, akkor én is
légtartályosat ajánlok.

Előd