Pár napja akadtam rá egy ingyenes, nagyon sok profi funkcióval rendelkező komplett levelezőrendszerre: axigen
http://www.axigen.com/
Minden van benne, mi szem szájnak ingere, könnyen telepíthető, 100 userig és 5 naptárig ingyenes, regisztrációs kód ellenében. Nagyon tetszetős, csak attól félek, hogy ez valami beetetés. 1 évre lehet ingyenes licenszet kapni, de félek, hogy ez valami "beetetés" és egy év múlva fizetőssé teszik és akkor vagy megveszem, vagy újratelepítem és az nagy macera a leveleket átvinni egy újba ....
Használ valaki ilyet? Mik a tapasztalatok?
Köszönettel:
Bálint István