Helló!

A szolgáltatásokban le kell állítani a Update service-t,
majd törölhető a Software distribution könyvtár. Majd ismét el kell
indítani az update szolgáltatást. Ez újre - üresen - létrehozza a törölt
könyvtárat.

A service pack fájlok java része törölhető probléma
mentesen. Ami nem, azt a rendszer nem engedi törölni. Azt hiszem, hogy a
rendszervisszaállítást kell tiltani ahhoz, hogy törölhető legyene az
update állomány.

---
Szűts Ferenc
sz...@vfmk.hu
VFMKMI

On 17.02.2012
11:42, Urbanics Mihály wrote:

> Sziasztok
>
> Most hogy mizéria van,
újragondoltam néhány dolgot, az eddigi image-ket lecserélem és a
következő kérdés merült fel bennem:

> - friss XP-re, feltettem
minden frissítést és elhülve látom, hogy 9gb a mérete…

> Lehet ez
valahogy csökkenteni?

> - SoftwareDistribution könyvtár /régen
mintha olvastam volna valahol hogy ez törölhető…, de csak halvány emlék
és lehet hogy hibás/

> - ServicePackFiles ???
>
> - Tapasztalatok?

> Jól gondolom-e, hogy ha ezt syspreppel kitisztítom, felrakom másik
másik gépre, drivereket felrakom ujra sysprep, másik gép újra sysprep…

> Vagy van jobb megoldás?
>
> Köszönöm előre is
>
> FROM:
techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ON BEHALF OF Gábor Petró

SENT: Friday, February 17, 2012 10:57 AM
> TO: Techinfo
> SUBJECT: Re:
firefox elszall

> Nem lehet, hogy valaki használja a gépen a tribler
programot?
> Valamiért a tribler és a firefox nem szeretik egymást! A
firefox mindig eltűnik.

> 2012/2/16 Fodor Zsolt
>
> Üdv
Mindenkinek!

> Adott egy gép, rajta XP.
> Minden megy rajta
normálisan, de a Firefox elszáll. Elindul, de egy-két
> kattintás és
volt-nincs. Nem panaszkodik, eltűnik.
> Próbálkoztam portable verzióval
is, de a jelenség ugyanaz. A 9-es és 10-es
> verzióval is ugyanez a
gond. Más gépen simán megy 9-es és 10-es verzióban is.

> Hasonló
gondja volt már másnak is?

http://www.szag.hu/illemtan.html [4]
http://www.kozhaloportal.hu/gyik/altalanos/ [5]

> --

Tisztelettel:
> Petró Gábor
> http://getpetro.fw.hu [6] (Itt vannak a
példák leírásai.)

> Ha diákom, akkor ide írjon, legyen szíves:

uralko...@gmail.com [7]

Links:
------
[1]